90 kilo kött

Äntligen hemma från jobbet. Har putsat, stekt och skurit 90kilo kött idag. Nice....NOT!
Blev dock det godaste köttet på länge så det var nice iaf.

Tänker på min älskade hela tiden! Hon börjar sitt nya och första riktiga jobb imorgon! känns jobbigt att jag inte hunnit prata med henne ordentligt idag. menmen...hon lär ju klara det galant ändå! Hon är ju nämligen bäst min kvinna!

Nu ska jag sova och det vääääldigt länge. Inte sovit ut ordentligt på hela sommaren! Så den som väcker mig imon blir det synd om! ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

Hur söt och underbar är inte du då!? :)

Jag älskar dig! Saknar dig så jag snart går sönder, KOM HIIIIT..



PUSS

2009-08-03 @ 07:41:20
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0