Jag fann svingen men förlorade järn5an

Så jäkla skönt! Idag kom det tillbaka! spelet! Jag hittade min sving men förlorade tyvärr min järn5a.:( Helt sjukt var det! Slog ut på 12an och istället för att bara bollen flög iväg så hängde även klubbhuvudet på. Helt stört! Så jag spelade en och en halv runda utan järn5a, men det spelade ingen roll för jag träffade bollen så bra idag! Den här säsongen har annars varit en riktig piss säsong, så det var sjukt skönt att det lossnade ordentligt. Och järn5an är hos Doktor Joel och får komma hem igen på fredag!
En sänkning på 0,6 blev det, 10,5 har jag nu! ( o det finns mer o ta av!)


Kommentarer
Postat av: johan

9,9 har jag nu! :)

2009-08-19 @ 11:52:27
URL: http://andyjay.blogg.se/
Postat av: jennie

blogga nu då!!!!

2009-09-28 @ 21:03:50
Postat av: Leca

Rambo! du är utamanad med en sån däringa blogglista i hopp om att du uppdaterar snart. heja dig.

2009-10-22 @ 15:37:52
URL: http://www.lenacarin.angslycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0