Back in the Aneby

Igår kom min mor och far och hämtade mig i k-town. Lite tråkigt o lämna stan faktiskt men främst tråkigt att lämna Jennie! Men vi ses ju ganska snart iaf! Det känns lite blandat o komma hem till byn, visst är det skönt och jag kan spela golf och sånt, men det är inte så många vänner här nu och min bror bor ju jkpg. Menmen...får väl se till o jobba mycket helt enkelt. Var ute o körde bil nu på morgonen, skjutsade morsan, och snälla påminn mig om att aldrig flytta tillbaka hit! Så jävla dött! Fan va bitter jag låter, blir nog gladare när jag fått spela lite golf eller när Jennie kommer på besök! Men ändå, på nåt konstigt sätt, så gillar jag den här lilla byn. Det är ju mina hoods, mina roots liksom.
Tror faktiskt jag ska göra en klassiker och åka upp o ta en kaffe med Gällerspång på ASk.



Vattenfallet Stalpet i Aneby som faktiskt är södra sveriges största! haha! 



Min golfbana, Wiredaholm! Me like!


Kommentarer
Postat av: jennie

åhh bejbi, jag saknar dig! du ska vara glad att vara hemma och jag kommer ju snart ;) pusspuss

2009-06-08 @ 11:58:11
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: jennie

åhh jaa det har jag bejbi, för jag har dig i mitt liv :) jag älskar dig!

2009-06-09 @ 00:16:00
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0