Gratistårta


Idag har jag och min kvinna vart ute o promenerat lite. När vi kom till giraffen upptäckte jag att de bjöd på tårta där. Jag släpade med mig Jennie och självklart tog jag den största tårtbiten! Fan vad jag älskar gratisgrejer! Häromdagen på maxi stod jag hur länge som helst och provsmakade olika drycker, drack tom gröt! Drickbar gröt, helt sjukt! Men gratisgrejer är gott! 


Snart ska jag laga mat till min älskling. Imorgon skiljs vi åt för en stund. :(  Mina föräldrar kommer hit och hämtar mig imon, sen bär det av mot Aneby.



Ikväll ska vi titta när Zlatan slaktar danskjävlarna!


 

Kommentarer
Postat av: jennie

du lagar världens bästa mat ;) och du får inte åka hem imorgon :(

2009-06-06 @ 14:36:52
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0