Stort! Riktigt stort! Nu har jag 2-1 i matcher! Det du bejbi! :)

Det var lite tungt att gå upp i morse. Blev KansKe liiite för stor mängd alkohol igår. Men grymt trevligt var det dock när min mors jobb hade lite avslutning här hemma. Jag har förövrigt också jobbat där så jag känner de flesta. Det bjöds på mat och dryck, dessutom hade vi whiskeyprovning vilket var riktigt jäkla nice! Per, som höll i det, var grymt kunnig så man lärde sig mycket även om jag kanske mest koncentrerade mig på att dricka whiskeyn istället för att lukta o sånt.

Idag har jag jobbat nästan hela dagen. Har lagat pizza åt 100pers. Sådär kul. Men Jennie var med på jobbet så det gjorde det hela väldigt mycket roligare och mysigare.

Imon bär det av till Westerwijk för lite sånt där midsommarfirande. Är inte så mycket för sånt egentligen, tycker det är rätt överskattat, men det ska faktiskt bli väldigt roligt att få träffa Jennies vänner o så. Ska även bli ul att få spöa Jennie i kubb också. Är nämligen rätt het på o spöa henne just nu. Vi var i Jönköping igår och shoppade lite o sånt och då passade vi även på att lira lite minigolf. Vi spelade på en bana där Jennie har vunnit SM-Guld! Ascoolt att hon är sm-mästare! Men ännu coolare att jag spöade henne på den banan! Stort! Riktigt stort! Nu har jag 2-1 i matcher! Det du bejbi! :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag låter dig ju vinna, annars blir du så himla sur, det vet vi ju alla ;) HAHA

2009-06-19 @ 10:23:09
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: johan

tss...vem var det som inte pratade med folk på flera timmar efter matchen??

2009-06-19 @ 10:44:51
URL: http://andyjay.blogg.se/
Postat av: Madde

hahah sm-guld i minigolf det är tamefan galet. men jag gillar att du vann :P (MOAAHAHAHAHAHAHA)

2009-06-19 @ 14:05:40
URL: http://madeleiiiine.blogg.se/
Postat av: jennie

blogga blogga blogga ;)

2009-06-22 @ 14:33:36
Postat av: jennie

du du du du ;) hihi

2009-06-22 @ 17:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0