Mer reg.skyltar o sånt

  
  
  
Den längst ner till höger är ju en favorit!



Idag har jag och min fina kvinna vart nere vid slottet och solat, mys! Dock försvann det fina vädret och även Jennies humör, så vi gick hem. Haha!
Imorgon ska jag städa och tvätta. Åker ju hem till mina hoods på söndag så då måste ju allt vara i sin ordning. Ska även hjälpa Jennie att hämta lite kartonger, hon ska ju flytta till Westerwiijk i slutet av månaden. Inte okej egentligen, men sjukt kul för min duktiga kvinna som fått jobb där! Av typ 65st sökande så valde de henne, grymt! Eller hur!?
Jag ska jobba torsdag o fredag på sjöängskolan. Sådär kul känner jag nu, hade hellre bara vart ledig, ska ju ändå jobba hela sommaren liksom. Menmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0