Döda fiskjäveln!

Imorgon ska jag spela golf! Så jävla underbart! Äntligen liksom! Är även grymt sugen på o fiska också! Måste göra det med snart! Nuförtiden fiskar jag oftast med min bror, det är gutt. Men vi glömmer alltid att ta med håv och nåt o döda fisken med så det brukar bli rätt komiskt när vi ska ta upp nån lite större fuling. Slutar alltid med att min bror står o skriker: "Döda fiskjäveln!" Haha! Såhär kan det se ut när jag och min bror är ute på sjön!

   
 


För den som vill se några bilder från mina hoods med omnejd kan titta nu! Slängde med en bild på vårt fina piano också! Ska fota själva byn lite mer o lägga upp nån annan dag kanske!

   


Förresten så kommer min älskade kvinna hit på måndag! Längtar sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Din kvinna

jag längtar såå mycket tills dess också!! Mysigt ska det bli!! :)

2009-06-09 @ 09:33:22
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0