sova som en säl

På lördag blir det en runda golf. Ja ni läste rätt, golf. Det ska bli ca 7grader och 1mm nedebörd, så det låter ju faktiskt riktigt nice. kan bli säsongens sista runda så jag ska krossa banan! Hell yeah!

Fasen va gött det är o åka griller. Har vart i ishallen idag igen på praktiken och det är så jäkla nice o snöra på sig grillerna och ta ett par snabba skär ut på den nyspolade isen.

Jag borde städa lite. Får besök i helgen nämligen. Min underbara kvinna kommer hit och hon har med sig Hilda, så det kan nog bli lite livat. Och hilda bara så du vet så är hyran 1 platta öl och några rullar chokladkex!

Nu blir det ryggläge i soffan, sjukt trött, ska sova som en säl!


Kommentarer
Postat av: Hilda

jag handlar inte på netto eller märken som euroshopper..kom igen hehe

2009-11-13 @ 14:32:20
Postat av: Kvinnan

BLOGGA BLOGGA BLOGGA BLOGGA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :)

2010-01-09 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0