Working 11 till 13

Jag gick till bibblan vid elva. Jag gick hem vid ett.
Jag orkar fan inte med o skriva på den här skituppsatsen!
Vädret utanför hjälper ju inte direkt till heller!
Man vill ju bara ut till golfbanan o lira!
Men det blir nog faktiskt säsongspremiär med golfen idag.
ska förmodligen ut o slå lite på rangen sen!
Det är livskvalité!



Nu pratar jag med min kvinna i telefon. Hon kommer bli så stolt att jag har bloggat så mycket!
Det är det enda hon tjatar om. "Blogga då!" "Har du bloggat?!?" haha.
Nu berättar hon att hon har städat hela sin lägenhet och vill att jag ska säga att hon är såå duktig!
Det är hon!
Nu ljuger hon också...hon påstår att hon berättat att hon ska på möte idag...men det har hon inte gjort!
Inte okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0